Köpenhamn imorgon

Idag har varit en rätt go dag, hade fått en felaktig deadline, visade sig att det skulle in på fredag istället för idag och som den deadline inriktade människa jag är kan jag ju ta det lugnt tills imorgon =)... Idag när jag kom och hämtade Frode så hade han så himla roligt, han gungade med en äldre tjej (hon är kanske 5) och dom pratade och han berättade en massa saker, så kul att smyga lite på honom då och lyssna =). Sen gick vi hem, och då mötte vi några som satt och åt glass i vårsolen. Både jag och Frode tittade på varandra och sa Jag : ska vi köpa glass, Frode - jag vill ha slass! Så det fick bli en päronsplit i solen.



Frode på sitt treårskalas

Imorgon flyger jag till Köpenhamn över dagen, vi åker kl 6,35 från landvetter så vi lär väl va där senast 5,45. Har sagt att jag skall hämta den andra tjejen kl 5,20... shit och det värsta är att det är jag som gjort resplanen. Vi borde väl egentligen åka bil men då hon inte har nått körkort så skulle jag få köra hela vägen dit och hem och det är jag rädd för att jag inte orkar. Är hemma igen vid sex halv sju tiden så det är faktiskt rätt skönt.

Tänkte börja med dagens tummen upp eller ner

Dagens tummen upp : Oväntade uppskjutna deadlines!!

Dagens tummen ner: energitjuvar, folk som bara ser saker negativt vill jag bara skrika på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0