kanske inte riktigt

Vaknade imorse kl 4,30 med lite halvt hjärtklappning (nej då men jag vaknade i allafall med en klump i magen) kom på att jag gjort ett stort fel i det jag skulle lämna in idag, men jag fixade till det sängliggandes. =)

Frode är så sjukt morgontrött. Han somnade sju igår kväll och jag fick tvinga upp honom kl 7,15 imorse. Alldeles försent egentligen eftersom vi skall vara på dagis innan åtta. Jag mutade honom med att han skulle få cykla till dagis. På tal om mutor, det är nog det bästa som finns. Den som säger att den aldrig mutar sitt barn ljuger antingen eller så har den inga barn. Hur skulle man annars få en treåring i trotsålder att göra någonting?

Det blev inte riktigt nån springtur men jag var ute och gick i en timma iallafall. Så skönt att komma hemifrån när man sprungit på en massa möten hela dagen eller suttit framför stora excelchabrak. Innan jag gick ut målade Frode och jag med tuschpennor, och om vi målade! Det var hajar, slalombackar, hus och papegojor... det mesta såg ut som raka streck men Frode såg en stor skillnad på de olika konstverken. Nu kom jag förresten in på ett sidospår, när jag var ute och gick förut så skulle jag gå brottkärr runt tänkte jag, men helt plötsligt kommer en polisbil sakta körande med blåljusen på! Jag fortsatte gå en liten stund men då det inte var en människa utom jag så började jag ju se våldtäktsmän och mördare i varenda buske så jag vände och gick åt andra hållet. Efter ett tag kom jag till villaområdet som ligger över vårt radhusområde. Där skall vi bo en dag! Jag svär!!!

På lördag skall förresten tjejgänget från Mellerud träffas. denna gången blir det i Hallsta Hammar hos Rebecka. Skall bli så skoj!




Nu skall jag bada, och sen blir det lite tv. borde sätta mig och jobba lite men jag orkar faktiskt inte så det får bli morgondagens problem.


Sov så gott

Kommentarer
Postat av: Linda

Gillar dina uppdateringar starkt Karro!



Frode var grym i Trysil och morsan får nog se upp för det dröjer nog inte många år innan han knäcker dig i backen :)

2012-03-19 @ 21:05:32
URL: http://lindajonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0