Sälen

I helgen har vi varit i fjällen med gänget från Sundsvall! Varje gång jag träffar dom blir jag sugen på att flytta upp dit igen, vi har så himla kul ihop... det är aldrig krystat utan från första sekund är det som att vi har setts dagligen när det egentligen kan ha gått ett halvår sen vi sist pratade ( samtliga av oss är dåliga på att ringa)

Det var väldigt kul för alla barnen kom bra överens, och lekte bra! Även om Frode tyckte det var lite konstigt att dom andra hade precis lika mkt rätt att vara överallt som han ... Märks att han är enda barnet ibland!

Vi hade bra väder även om det blåste lite väl mkt på fredagen. Sittliftarna stängde, men det var sol så man kunde gotta sig lite ändå!!


Sitter nere medans Jonas åker. Nya jacka och nya brillor! Frode sov gott brevid mig i vagnen



Det var så gulligt på söndagen när alla skulle gå så kramade alla barnen varandra! Frode brukar inte vara så pigg på det med andra barn men nu gick det bra...

Resan hem gick bra men från Mellerud till Göteborg så var det snöstorm, såg ingenting!

Natten till idag var hemsk. Frode hade en himla hosta och var vaken = jag och Jonas också. Jonas skulle dra till Örebro kl 5,30 då han ska vara med på nån microsoft mässa där. Jag och Frode gick ner och försökte sova sittandes men det slutade bara med att jag hade en superpigg son! Tror max jag sov 3 timmar .... Därför jobbade jag hemma imorse och Frode fick sova så länge han ville ... skönt å kunna göra så!

Nu väntar i allafall tvkvällarnas tvkväll med desperate och couger town.



Mys i soffan ... godnatt från oss!


Kommentarer
Postat av: Mojkan

Det var verkligen roligt att ses! Vi får styra upp lite fler träffar...



Kram Marika

2011-03-30 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0