Tillbaks från soffan

Äntligen börjar jag känna mig som en människa igen, ända sen jag kom hem från jobbet i måndags em har jag varit som en zombie, inte orkat nått, haft ont i huvudet, ont i halsen, snuvig och ja allmänt ynklig... Jag är lite som en kille när jag blir sjuk, jag blir fruktansvärt sjuk och det är så otroligt synd om mig...

Tränade ju med min PT för första gången i måndags morse, det har inte gjort saken bättre. Jag har sån träningsvärk så att jag nästan inte kan gå, det är alltså helt abnormt!!! Jag gjorde utfall, nånting som kallades för superset med bröst, biceps och triceps, baksida lår, nedre delen av magen överdelen av rygg... undrar om det var det som satte igång det andra? Typ att jag var så otränad så kroppen bara skrek när den fick riktig träning och sa att nu har hon blivit tokig, bäst jag blir sjuk på en gång!! Ja nått var det i allafall.

Men i morgon ska jag till jobbet i allafall... Ska bli skönt! jag avskyr å va sjuk!

När jag la in räkningarna igår så kom jag på att jag skulle kolla vad jag har på autogiro... Då var det en summa på 395 kr som jag inte för mitt liv kunde komma på vad det var, Efter ytterligare undersökningar upptäckte jag att det var mitt gym som debiterade mig dubbelt, För ca 3 år sedan när exclusive öppnade så  uppgraderade jag mitt gymkort dit, det dom då har gjort är att dom bara lagt till en avgift och glömt att ta bort dom andra... Jag har trott att dom här 395 kr har varit en annan sak... Ja i allafall så kommer jag nu få tillbaks 3 års avgifter så det känns himla bra! Känns som bonuspengar även om jag nu betalt dessa så har jag ju inte saknat dom något nämnvärt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0