PT

Imorgon kl 08 skall jag träffa min blivande PT! PT för dom som inte vet det är personlig tränare. Jag valde en på mitt hemmagym sportlife exlusive .. jag är smått nervös faktiskt ... undrar hur dålig form jag är i eg?? Jag har fått två timmar av Jonas men tänkte eventuellt köpa till fler sen om jag tycker det funkar. Mitt fokus är på viktnedgång. Vill ligga på ett bmi på 22,5 men ligger idag högre kan jag väl säga! Sen vill jag bli starkare i övre rygg och axlar för jag får ofta ont där!

Igår var vi hemma hos Emma och Marcus. Dom väntar nr två inom kort.. har märkt att det är många som har barn i Frodes ålder som är gravida igen ... jag känner bara att det får vänta nått år el två! Satsar på Frode, Jonas och jobbet just nu och mer hinner jag inte med!!

Jag har  köpt några lampor förresten på ikea till vårat sovrum... har ej bestämt mig för om jag tycker dom är coola eller om det ger lite väl stora redlight vibbar ... vi får se, jonas kommentar var "intressant ljus"

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser fram emot att höra om hur det va att träna med en PT!! Kram

2011-01-24 @ 18:51:00
URL: http://lindajonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0