stugtime

Idag fick jag och Jonas åka tillsammans på morgonen. Vi åkte tills klockan 12 ungefär då vi åkte till stugan för lunch. Sen åkte Thord och Birgitta ut. Och Jonas fick ta em passet i backen, så avis så jag kan dö, men ändå lite gott med lite tid i stugan. Frode sover så förhoppningsvis blir det inget bryt ikväll. När vi kom möttes vi av Thord, Birgitta och Jocke... och en sovandes Frode. han hade somnat gåendes!! Sen somnade han på boben ... Sen i Birgittas knä, snacka om trött!! Sen var det dock full fart här hemma men han hade ju bara sovit i en kvart så nu sover han igen! Vill hellre att han är uppe längre ikväll!!

Om det är någon som ska upp till trysil så måste jag tipsa om sidan av backe 30. Där kan man hitta bra lössnö, tyvärr är den dock lite tung, så det är ingen puderåkning men ändock lössnö!! Sen är backarna sjukt bra så man behöver eg inte ge sig ut. Det är i stort sett folktomt inga köer!!!

Här kommer lite bilder från Frodes premiär!



Frodes utrustning


-"ärligt talat mamma vad håller vi på med"




"ja ja om du säger att det är kul så..."



Liftåkning var nästan roligast tyckte Frode



Denna ställningen är inte helt skön!!



diskning som belöning


 
Försök att va snygg i liften inte är så lätt i hjälm och osminkad!



Mina snygga skidor!

Nu kom mamma och pappa hem till stugan och Frode har vaknat

Kommentarer
Postat av: Linda

Så coolt att han redan stått på ett par skidor :)

2011-02-12 @ 16:14:08
URL: http://lindajonssons.blogspot.com
Postat av: Lotten

Jisses sikken söt slalomkille! Leo skriker bara det är minus ute så hur det ska gå med honom och skidor vet jag inte riktigt :)

2011-02-20 @ 12:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0