dykning och så

Idag följde jag och Frode med Jonas  och Daniel till Kullavik och kollade när dom gick ner i vattnet. Dom har blivit totalt dyktokiga. Jonas har köpt en dykdräkt som jag inte ens vill tänka på vad den kostar! I allfall som minst 3 par bra slalomskider!!!

Det var i allafall väldigt häftigt att se dom gå ner i vattnet, samtidigt lite läskigt! Längtar lite tills dom kommer hem ..

Just nu är det mkt som händer. Går en utbildning på jobbet som är rätt krävande, måsta säga att den är väldigt svår. Mycket ekonomistyrning i det och det är rätt långt från det jag har hållit på med tidigare.

På söndag ska jag på konferens i Köpenhamn. Den håller på tills onsdag.

Först ska vi bo på admiral hotell och sen ut till nått som  heter hornbaekhus.

Njet, nu ska vi ner till tvn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0