vab

Idag är jag hemma med en lite krasslig Frode. Egentligen är han hur pigg som helst MEN han är super hes, hostig och snuvig ... Så det kändes inte bra att lämna bort honom, tror nästan inte han skulle fått va kvar! Det är första gången jag vabbar ... det känns ju som man skolkar!! Men det gör jag ju inte ... hade några riktigt viktiga saker idag, men det får helt enkelt vänta. Ska jobba när Frode sover !

Hur ska man nu underhålla en liten kille som klättrar på väggarna redan kl 8,50 ??? Det återstår å se! Känns ju inte riktigt ok att gå ut heller när han är som han är!

Förresten jag tycker ju bostadsmarknaden i Gbg är sjuk MEN satt brevid en tjej på kursen som höll på att buda på en "2:a" (42 m2) i vasastan Stockholm .. Det var inte klart på långa vägar men hon la sig vid 2750 tkr! Räkna ut det kvadratmeter priset!!!

Nej nu ska vi gå ner och pussla lite ...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tråkigt att den gode är förklyld... hoppas det ger med sig snabbt!!

2010-09-15 @ 17:55:26
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0