Kurs

I morgon åker jag på kurs i Revisorn rapportering i Stockholm. Eller Steningevik rättare sagt. Det ligger närmare Arlanda om jag inte är helt ute och cyklar. Det är bara måndag, tisdag så en natt på hotell blir det. Det brukar vara så himla god mat och fika på ett sånt ställe! Svårt att stålsätta sig! Vet att sist jag var där var det ca 10 sorters kakor (läs bakelser) samt scones till fikat på eftermiddagen ...... mmmmmmmmm. Men jag ska inte ta nått sånt.. Eller i allafll inte mkt av det!

Tänkte faktiskt ta med mig springskorna då det brukar bli lite dötid mellan kurs och middag ... kanske i allafall kunde gå ut på en promenix..




Nu är det bad för Frode som gäller, sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0