Nya tider ........

Det har hänt så mkt denna veckan så jag har inte vågat skriva nått ifall jag skulle försäga mig.

Kan börja med det största!

Jag har fått ett nytt jobb som financial controller/deputy cfo (vice ekonomichef) på ett företag som omsätter ca 250 miljoner kr! Detta fick jag reda på i onsdags. På torsdag morgon var jag där och skrev på avtalet, och på fredag sa jag till min nuvarande chef att jag fått ett nytt erbjudande som jag inte kunde tacka nej till!

Det kändes kluvet att säga till ... jag älskar ju företaget jag går ifrån men jag känner mer att jag går egentligen inte från något utan jag går TILL något!! Det känns också att eftersom jag varit där  i 5 år så var det rätt rent karriärsmässigt att gå vidare ... plus att jag slipper göra provet =)!!

Min chef skickade ut ett jättefint mail så jag började typ gråta när jag läste det!

Men till det roliga ... jag kommer som sagt få jobba som financial controller i huvudsak. Jag kommer göra budgetar, prognoser och studera avvikelser från det förväntade. Sen kommer jag även vara delaktig i boksluten som en slags kvalitetskontroll.

Det känns så spännande att göra nått nytt!!!!!!!!!!!!!!

I övrigt av grejor som hänt är att vi haft en värderingsman här som värderat upp huset så vi knappt har något topplån kvar ... GÖTT!!!!

Sen har jag fått min Iphone 4 ... Mitt nummer har dock inte börjat fungera än !!

Nu har vi besök av Erika och Jonas Bågeman från Malmö. Gör trevligt men det blir nog natta nu..

ha en god en!

kram

Kommentarer
Postat av: Åsa Kjörling

Grattis till nya jobbet !

2010-10-03 @ 00:05:16
URL: http://chamoud.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis Karro! Shit vad roligt! Det går bra nu... =) DÅ är det bra att njuta av livet! Kram

2010-10-05 @ 09:51:15
Postat av: Marika

Hej,

Jag glömde att säga på telefon att jag är superstolt över dig och att det går så bra för dig, men det är du värd!!

Kram Marika

2010-10-07 @ 21:08:35
Postat av: Disa

GRATTIS!



Vad kul och spännade att få göra något nytt, det var roliga nyheter. Lycka till med allt, när börjar du och inom vilken branch är din nya arbetsgivare?



Kram Disa

2010-10-07 @ 21:44:11
Postat av: Anonym

Stort grattis. Snacka om att vara mamma mitt i karriären :)! Coolt! Jag blev verkligen så glad för din skull när jag läste detta. Lycka till Tjejen!

2010-10-09 @ 07:56:08
Postat av: Lotten

Glömde skriva namn i inlägget ju :)

2010-10-10 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0