kurs

Sitter nu på ett mysigt hotellrum med utsikt över en sjö och väntar på att få äta middag. Jag är på kurs i Stockholmsområdet. Kursgården heter Såstaholms och är väldigt teaterinspirerad. Alla rum har namn efter skådespelare och regisörer. I källaren finns det utklädningsdräkter så jag tror vi skulle klä ut oss ikväll .. sköj!

Jag går en kurs i fördjupad redovisning så jag finansieringsanalyser och jag är numera väldigt goa kompisar!
Mitt nuvarande jobb var väldigt snälla att jag fick gå den trots att jag sa upp mig i fredags. Men det var i och för sig försent att avboka så det hade ju inte blivit några pengar tillbaks!  Men som sagt väldigt snällt!

Jag försov mig i morse ... vaknade 6.10 och taxin kom 6.15 ... lätt panik eller ?

nej nu ska jag kolla lite på tv i en kvart, sen duscha och sen mat!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att vara på kurs :) Men jag tycker det är synd att du inte är hemma imorn när jag kommer och bor hos er... :)

Puss!

2010-10-04 @ 22:00:01
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj,

Maten brukar ju vara förträfflig på dessa kursgårdar så det är bara att njuta.

Nu måste vi höras av!

Kram Marika

2010-10-04 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0