Möhippa

Shit vad dom lurade mig !!!!!! Jag hade ingen aning

Jag fick ju reda på att det skulle vara svensexa för Jonas för ett par veckor sedan .. jag skulle få iväg honom till ica kvantum kl 10 .. det värsta var ju att det var Jonas dag att ha sovmorgon på, han var gott sur på mig när jag tjatade om att jag skulle träffa therese inne på stan 10,10 och jag fick absolut inte vara sen! Mange hjälpte mig som tur va och sa att vi skulle åka ..

Kl 9,55 var vi där, Jonas fick gå in och hämta mitt paket ... vilket var en upplåsbar barbara .. Jag skrattade jättemkt! Viktoria skickade ett sms till mig och sa att hon hade satt på kaffe, jag skickade ett sms tillbaks och sa att jag var påväg ... då ringde hon och frågade om jag kunde köpa lite fikabröd, hon hade ju lovat Cornelia och Hugo att vi skulle fika .. Sagt och gjort, stannade vid shell..

När jag kommer till Viktoria så går jag in och hon springer runt i morgonrock .. jag hade ju fått uppgiften att jag skulle lägga i färg i hennes hår ... Där borde jag anat oråd ... jag är kanske inte direkt den man frågar om hjälp med för nånting som har med hår att göra =) ... Men intet ont anande kommer Cornelia ner med ett litet finurligt leende ..
Sätter på stereon med Carola .. och ner för trappan kommer massa av mina tjejkompisar ! Jag blev helt skakig ... var tvungen att sätta mig ner .. fattade verkligen ingenting

Forts följer ...

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

Å vi hade bara såååå kul!!!!!!

2010-05-16 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0