Fotboll

Har precis kommit hem från korpmatch i fotboll. Vi vann idag igen =)!! Med 6-1. Dom vi mötte var faktiskt riktigt bra, men vi var bättre !!

Idag hade jag även lurat med mig syrran! Det var första gången  vi spelade ihop sen Melleruds damlag var nära att gå upp i 3:an .. Då hade vi Lars Ryman som tränare ...

Jag hade inte jättemkt att göra i första halvlek, släppte dock in ett mål ... surt tycker jag ! I andra gick det bättre, hade mer att göra och fick göra några publikräddningar .. =)

Imorgon ska jag in och göra ändringar på klänningen ... nu kommer det svåra. Nu måste jag hålla mig i den vikten jag är i nu ... Får inte gå varken upp eller ner ... Skulle vilja tappa 3 kg till men men ..

Frode är så go nu ... hans favoritlek är att smyga ... han kryper fram bakom ett hörn och så när man ser honom så skrattar han och kryper tillbaks . En annan favvo lek är riva ur saker ur lådor.. Strumplådan samt Jonas kalsonglåda är favoriter .. Ligger ständigt en hög med sådant på golvet!

Idag har vi ätit lax och potatis till middag. Till detta en romsås. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0