1 år!!

Idag är världens bästa kille 1 år! Helt sjukt att han är det, jag kan inte förstå det faktiskt!! Detta år har gått så otroligt snabbt, men på samma gång kan jag nästan inte komma ihåg hur det var när han inte fanns. För ett år sen så var vi på bb, det var slask ute, och vi var så glada och så skräckslagna!! Tror vi båda kände att hur ska vi kunna ta hand om den lille när vi knappt kan ta hand om oss själva =) ... men det har gått =)!!

Igår hade vi först barnkalas kl 14! De som kom var Tilde, Hjalmar, Rasmus och Hugo. Deras föräldrar var också här och Helena kom också! Jättekul att de kom och att få visa hur vi bor! Kl 17 kom sen släkten och de var kvar här till 22. Behöver jag säga att Frode var rätt trött =) ... det var nog jag också för när jag skulle ge mig själv tårta på kvällen så upptäckte jag helt plötsligt att jag la den i kaffekoppen i stället för på tallriken!! Samtidigt när alla skrattar åt detta får Frode tag i ett glas och slänger in det i väggen ... hmm röd vin på tapet ... japp det funkar ... blir till att måla om lite  =) ...

nu kommer snart mamma och pappa hit och så ska vi äta lunch.


kompisarna har kommit. Fick pussel, klosslåda, giraff och t-shirt !!



Äter tårta för första gången... och gör det dessutom helt själv!!



Lite trött framåt kvällskvisten



Fick ett kök av kusinerna som blev väldigt populärt!! När det låter tror han att det är musik så han dansar =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0