så trött på mig själv

att jag är så förbannat svag!! Blev inga möbler nedburna idag eftersom jag mitt klena mähä inte orkade bära soffan ... jag orkade knappt få upp den från marken och då var det ju inte tal om att få ner den från trappan ... fy vad jag hatar när man är hjälplös ... hatar att erkänna att det finns saker jag inte klarar ... så nu är alla möbler kvar häruppe ... dock har vi målat hallen och städat bort alla överflödiga saker i köket så det ska va lätt för Svenne i morgon när han kommer!

Här kommer dock en bild på den lille goe när vi var ute på stan idag




Kommentarer
Postat av: mor

Vad god den lille Frode är!! Längtar efter honom! Kram

2010-01-21 @ 20:10:06
Postat av: Åsa Kjörling

ååååå han är ju bara så söt ! Hoppas allt går bra med renoveringen :)

2010-01-21 @ 23:42:41
URL: http://chamoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0