Renoveringen

Under helgen har det hänt rätt mkt ur renoveringssynpunkt. Vi har målat alla väggar två gånger. Vi har dock några småställen kvar där tapeten rest sig, så det var ett nytt lager spackel på och nu ska vi måla igen. Singe har varit här och hjälpt oss lägga klinker i hallen. Vi har även fixat kyl och frys, hällen, kört en massa vändor till tippen, satt in spotlights i vardagsrummet, rivit bort det bruna tyget i trappan, satt i alla lådor utom två då vi dels köpt fel och en måste vi avvakta Svenne med.

I morgon ska vi köpa lister. Jag tänkte även ta mig en tur till IKEA och byta/köpa det sista. Ska även kolla på diskmaskin, funderar på om man ska köpa en som man ska sätta en lucka framför ???!!! Vad tycker ni ??

Idag har jag ringt telia och frågat om hur de tgår med vår  beställning .... ja nog tusan hade det blivit fel!!! Blir så förbannad! Den förra ägaren hade inte sagt upp sitt och då drog de tillbaks vår beställning, men dom ringde inte å berättade det!!! Men nu skulle dom göra nått i express och vi fick sex månaders fritt av nått (kommer inte ihåg vad) och så har vi vår box på tisdag... fy fasen vad jag längtar. Är så trött på ettan och tvåan ...

Grattis idag till sprintåkarna som tog guld och Andre Myhrer som tog silver idag! Ni förgyllde min dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0