Nu smäller det ...........

Nja det lät väl mer dramatiskt än det faktiskt var ... men jag och Frode ska ner och städa bort all papp, dammsuga och moppa golvet i vårt vardagsrum. Ikväll kan vi bära ner grejorna!! Ni fattar inte vad skönt det känns .... Jag drömmer om renovering på natten ... inatt så drömde jag att vi hade satt upp en rosa vägg i hallen ... vi stod båda två och frågade oss vad vi egentligen tänkte .... som tur var, var det inte så! I Frodes rum så är det just nu en grisrosa tapet ... tror det kan va att jag stört mig så mkt på den att att det var därför jag drömde så.

Idag ska vi även in och träffa mamma/barn gruppen. Jag ska åka och lämna tillbaks en tapetbit som vi lånat hem. Tror jag ska passa på att köpa den när jag ändå är där.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0