Helgen som varit

I fredags åkte jag in mot stan kl 17.30 ungefär. Var framme i Linné kl 17.50 där vi bokat bord.... Vi var där till kanske 22 och sen gick vi till Bitter ... bitter har de absolut godast drinkarna som går att få!! Och vi provade rätt många =) .. Tog  bussen 23.27 så var faktiskt hemma innan 24.

På lördagen kom mamma och pappa. Vi åkte till Frölunda Torg i jakt på gardiner, hatthylla och kanske nått mer. Vi hittade både gardiner och hatthylla men hör här nu ... då hade dom inte den uppe i butiken och kunde inte gå ner och hämta den ... då åkte jag och mamma dit i dag igen .,.. dom kan inte gå ner i den förbannade källaren igen!! Nu köper vi inte av dom! Fast den var skitsnygg...

Igår kväll lagade jonas lasagne och vi drack Amaronevin... gör gott va det.

Idag har vi varit på Frölunda torg samt att jag har spelat beach ... vann en förlora en, spelade skit i båda ... det var liksom bara en sån dag!

Nu har vi lagat hemmagjord pizza, snart ska vi hyra en film från sfbio och vem vet om det finns lite smågodis till hands =) ... usch då karro du ska ju gifta dig ! SKÄRPNING!!! Imorgon börjar mitt nya liv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0