Gott Nytt År!!

Nytt år, nytt hus,nytt liv =)

Nyårsafton tillbringades hos syrran och vi är faktiskt kvar fortfarande. Vi hade verkligen skitkul och sista gången jag tittade på klockan igår (imorse) var den 3.30 .. Maten igår var helt fantastisk. Vi åt en löjromstoast till förrätt, oxfilé med potatisgratäng och rödvinssås till huvudrätt och en passionsuprise till efterrätt. Min kusin Andreas hade gjort en rödvinssås från grunden ... så go!!

Vi är ju kvar fortfarande och väntar nog nån timma med att åka hem. Nu har vi ringt pizza expressen för hemkörning. Ikväll skall jag städa ur köket helt. Tänk på söndag flyttar vi. Hare min Je. Mamma och pappa kommer ner imorgon för de ska hjälpa oss.

Gott Nytt År allihop och tack för gratulationerna till huset!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0