Gårdagen


Igår var Linda, Daniel, Viktoria, Singe, Cornelia och Hugo här och kollade hur det gick för oss. Det var himla kul för Svenne var här under dagen och fick alla skåp på plats, samt att ugn och mikro kom in där de skulle. De börjar dock funka först på lördag för det var nån el som skulle dras ...

När dom var här så bjöd jag på hederlig kvällsmat med mackor och ost, sen hade viktoria köpt fikabröd. Så det blev verkligen gör mkt fika =) ... Sen åkte dom på å jobba lite när dom väl var här. Singe och Daniel bar ner soffan!!! (Jonas var fortfarande i Stockholm så han slapp detta) Sen satte Daniel ihop bordet, och vi satte ihop några stolar. Bordet blev gör bra i köket. Helt perfekt storlek!!

Daniel ska åka till kläppen idag ... han är så rolig eller ja han och Linda är så roliga =) ... Linda va i fjällen förra helgen, hon och hennes tjejkompisar hade möten innan om vad de skulle laga för mat, vilken bil mm mm

Daniel visste fortfarande inte igår kväll om hur de skulle komma dit, var de skulle bo eller nånting ... fast han visste att han skulle åka skidor även på söndag =) ...

Just nu sitter jag i telefonkö till telia eftersom jag numera inte ens har ettan och tvåan efter det att vi fick boxen ... jag får REN panik på detta!!!!!! Tack gode gud för Internet säger jag bara annars skulle man ju va helt avskärmad från världen ...

Sitter också och konstaterar att vi får sätta in ett till element här nere och köpa nån go ryamatta för det är schwinigt kallt här ...


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA jaa visst är Daniel otrolig med detta!! Nu tog dom iallafall våran bil och är nu på väg uppåt i landet :) Tack för igår, det var jätte roligt!!

2010-01-22 @ 13:24:49
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0