fullt ös, nästan medvetslös ...

Vilken skillnad det är på Frode om man jämför före jul med nu!! Han är överallt nu!!! Just nu hänger han över benen på mig för att försöka komma åt datorn, den är ju aj aj så den är ju såklart det roligaste som finns!! Datorn, tvn (han har hittat onoff knappen), switchern, dosorna och en golvlampa ... de enda leksaker en liten kille behöver ... jag har ju nästan varit lite orolig eftersom många andra barn var så himla tidiga med att krypa, resa sig mm ... men oj oj oj vad det smällde till när han väl lärde sig!! Nu längtar jag nästan tillbaks ... Funderar på om jag skulle köpa en sån där hage folk hade när man själv var liten ... just för att om man ska springa ut och hämta post eller gå in i köket när Frode är i vardagsrummet ... vågar ju inte lämna honom en sekund!!

Sen har ju både jag och Frode åkt på en förkylning ... IGEN!!!!!! Jag som aldrig är sjuk, nu är jag ju nästan däck hela tiden .. det är väl frode som har lätt för att få förkylningar och jag som inte kan låta bli att pussa på honom när han är sjuk ... men hur skulle man kunna låta bli det ...

Hade ju tänkt att detta skulle bli veckan då man lärde känna lite folk här, gå på öppna förskolan mm men det får väl bli nästa vecka! Är ju kanske inte så populärt att gå dit och snora första gången man är där =)

På fredag ska jag och några tjejkompisar på aw .... ska bli skitskoj, var hur länge sen som helst sen jag var på det. Har faktiskt bokat på rumpan bar i Linné... På lördag är mamma och pappa här också. Jonas kompis Mange kommer på fredag också så det blir fullt ös i helgen .... får hoppas vi kan ta oss ur förkylningskoman bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0