Fint och kallt

Idag har varit en riktigt fin och kall dag. Vi har fått sålt gamla spisen, kyl och frys samt diskmaskin så det känns skönt. Inte mkt pengar men ändå så är det alltid nånting och vi är egentligen bara glada att det försvinner härifrån.

Jonas är just nu nere och spacklar och jag ser på morden i midsommer. Lite dåligt samvete har jag så jag ska strax gå ner och hålla honom sällskap. Sen tänkte jag ta ett kvälls/nattbad... Är så glad att vi äntligen fått ett badkar, men jag har ju aldrig tid att bada!!

Frode han har dock badat nästan varje dag sen vi flyttade hit. Jag häller upp lite vatten till honom och han är som en fisk fram och tillbaks. man kan dock inte lämna honom ens en sekund i och med att han är totalt orädd för vatten och vill resa sig upp hela tiden för att kolla över kanten

Idag har jag och Frode gått en promenad nere vid havet. Så vackert!! Is hela vägen ut till öarna





så fint! Detta ligger 5 minuters promenad från vårt hus!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grymt ställe ni bor på :)

2010-01-08 @ 22:16:51
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken fin bild!

2010-01-10 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0