ettan och tvåan

Idag har vi tagit det rätt lugnt faktiskt... Jonas fastna framför ishockeyn inatt och gick inte och la sig förräns kl 5, så han är bra trött. Jag åkte iväg vid 11 tiden för att inhandla en pulka till den gode. Jag var i 8 affärer men det var slut i allihop! Vissa människor är faktiskt riktiga puckon! Jag var inne på intersport och frågade om de hade bebispulkor ... "nej alla pulkor är slut, men vi har stjärtlappar om du vill ha" ... ja få se nu, jag är ute efter en bebis pulka med mkt stöd, det går säkert att använda en stjärtlapp istället ...

Nej det kommer få bli en promenad ute istället och så får vi hoppas på bättre lycka imorgon! Dom borde ju få in annars begår de ju företagsekonomins största synd ... de möter ej efterfrågan!

Vi har inte fått hit telefon, bredband el box ännu så vi har bara ettan och tvåan att se på ... mkt idrott blir det! Det är att välja på det eller bröderna Moreaus ... Snart är det alpint i allafall så då blir det ju lite skoj.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0