Dålig på att blogga nu ...

De senaste dagarna får jag erkänna att jag varit dålig på att blogga, men det beror på flytten!!

Vet inte riktigt var min usb kabel är så jag kan inte köra in några kort ...

Vi flyttade i allafall igår, det blev tre vändor med största hyrskåpet från shell + fulla bilar. Jag var med och bar ur första skåpet men sen var jag och mamma hemma och städade ... oj oj oj vad vi städade ... känns meningsfullt när man vet att de ska måla om väggarna, slipa om golven, dra ut köket ... men nu är det gjort i allafall!

Alla har hjälpt till och vi är hur tacksamma som helst. Vi hade verkligen inte klarat det utan deras hjälp. Vi får bjuda på en hejdundrades middag sen som tack. I går passade syrran Frode hela dagen och idag har mamma passat honom. Cornelia och Hugo hjälpte till och bar upp en massa på vinden till oss när vi väl var hemma allihop.

Idag har jag och Jonas beställt kök. Det blir ett ikeakök i vitt! Mer info får ni när det är uppe. Shit vad mkt det är att tänka på när man beställer kök. Jag tyckte att vi istort sett var klara när vi åkte dit men vi blev kvar i tre timmar innan vi kunde känna oss klara. Då var jag svimfärdig!! Sen åkte vi till Stigs kakel och köpte mosaik till köket och klinkers till hallen.

Sen åkte vi till syrran och hon var snäll och bjöd på mat. Får passa på eftersom vi inte kan laga nån mat hemma nu. Singe, pappa och Hugo hade gjort ett dunderjobb hemma när vi var iväg och rivit ut hela köket!! Dom är så snälla som ställer upp på oss!!

När vi kom hem så gick jag och Frode ut en sväng i skintebo. jag hade så ont i huvudet så jag trodde jag skulle svimma men promenaden hjälpte, så nu har jag plockat in en massa saker i förrådet på vinden och så har jag plockat upp tre lådor.

Nu ska jag följa Frodes exempel och sova!

Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar efter att få se bilder!!! Och tills vi kan komma och hälsa på :) Hoppas allt gått bra med flytten! Kram!

2010-01-05 @ 14:20:54
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0