bilder på vårt nya kök och vardagsrum

Tagit med mobilkameran då båda laddarna är borta... så ni får ta bilderna för vad de är!









Vi är väldigt nöjda. Tack alla som hjälpt oss !!

Idag hade jag tänkt att jag och Frode skulle ha en riktig ute dag, ¨åka pulka och va ute och gå. Men Frode är så himla förkyld, hostar jättedjupt och snorar, så vi får nog bara ta en kort promenad och sen snällt hålla oss inne. Typiskt för det är en så himla fin dag.

Jag bar förresten ner snurrfotöljen förut, den blev jättebra i vardagsrummet.

fKom förresten på att vi glömt skicka ettårspresent till Emilia, den har legat här uppe på ett bord men inte blivit ivägskickad. Typiskt när man för engångsskull kommer ihåg ett datum och köper, å så skickar man inte iväg det ... men den åker med posten idag!!

Igår var jag och Viktoria förresten på bio... vi såg en riktig tjejfilm, "Har du hört om Morgans" ... SKITBRA rent ut sagt ... Hugh Grant när han är som bäst..

Nej nu ska jag gå och byta en blöja ... nån som vill hoppa in är det bara å anmäla sig =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är assnyggt!!!

2010-01-25 @ 17:46:41
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: mor o far

Vad snyggt ni fått det!!Helt perfekt!! kramar

2010-01-25 @ 19:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0