Vilat på dagis!

Idag har Frode för första gången varit på dagis SJÄLV mellan 9-14. Detta klarade han med bravur men det har varit stora moodswings här på eftermiddagen. Det blir en utmaning att hålla honom vaken till kl 19,30 idag!! Men det blir så bedrövligt tidigt i morgon om det inte lyckas ...

Nu ska jag hoppa i ett skumbad och sen ska vi i väg till Anu och Tobbe på afterwork ... lite lustigt med tanke på att jobbstatusen varit låg, jag är föräldraledig och jonas har semester =)!! Men på måndag drar det igång med full kraft för mig och på onsdag för jonas!! Ska bli lite skönt faktiskt förutom att jag redan har dåligt samvete för Frodes långa dagisdagar ( 8,30 - 15,30 i september och sen till 16,30) Men det är ju så det är så ingen ide att älta!

Nej höpp i badet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar din blogg!!!

2010-09-10 @ 19:30:52
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0