KAOS!

I helgen smällde det i Mellerud! En kille från Mellerud på 23 år ( tror jag) hade styrt upp en festival som heter Kaos! Han hade med hjälp av sina syskon lyckats alldeles fantastiskt! Familjen Wallin Perez detta har ni gjort fantastiskt bra !!!!!!

Dom hade inte kunnat ha mer otur med vädret men vi som var där hade väldigt roligt! HOppas hoppas hoppas att detta kan bli ett återkommande event! Hoppas företagare runt om i lilla Dalsland kan se att det äntligen händer nått på dal som inte har med dålig mat, taskig skola eller annan skit att göra. Tänk undrar hur många som vetat nått om Hultsfred om det inte varit för festivalen ??

Jag hade som sagt hur roligt som helst. Det var massa gamla kompisar som kommit hem som jag inte sett på flera år! Min topp 5 lista är :

1. The Ark
2. Mustasch
3. Carolina Wallin Perez
4. Ett reggieband som jag glömt namnet på
5. Markus Krunegård

Jonas som varit på hur många festivaler som helst tyckte det var en riktigt bra festival. Sen var det ju såklart synd att det inte var mer folk ... men gott folk, Peace & Love som i år stoltserade med ca 42 000 besökare hade ca 900 första året. Och så många är jag säker på att det åtminstonde var!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0