Borlänge

Nu är vi i Borlänge. Detta efter en tumultartad hemkomst från Mellerud. När vi kom hem så var Frode seg och gnällig och ville INTE äta!! Det har aldrig hänt förut .. när jag bytte blöja så såg jag att det inte stog riktigt rätt till neråt och efter ett samtal till sjukvårdsupplysningen så åkte vi till akuten på östra. Nu visade det sig att det inte vra nått akut men det var dock en riktigt jobbig hudinfektion som han åkt på så nu har vi fått en salva som ska på morgon och kväll!

Vi åkte till Borlänge igår och det var en lång resa kan jag säga. Eftersom Frode absolut inte får bli fuktig där nere så fick vi stanna minst en gång i timmen och kolla så han inte kissat eller bajsat..

Idag har vi i allafall haft en riktigt skön dag men solning i trädgården, promenad och lite shopping på kupolen. Eller Jonas shoppa roliga saker, jag köpte en potta till frode =)..

När vi var inne på kupolen så fika vi på waynes. jag tog en kycklingwrap och jag kan säga att det gör jag ALDRIG igen!!! Mår så dåligt nu att ni kan inte förstå!

Imorgon ska vi åka till Orsa, till björnparken! Spännande med tanke på att Frode fick panik när han fick se ett får så ska det bli spännande att se reaktionen på en björn =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Karro. Såg att ni ska till Orsa i morgon. Har ni lust att komma förbi oss en sväng? Vore roligt att träffa er. /Anna

2010-08-03 @ 21:09:03
Postat av: karro

Åh vad synd att jag itne såg det innan! Jag har lyckats radera massa kontakter så jag hade inte ditt nummer! kram

2010-08-04 @ 22:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0