Stockholm

I helgen var syrran, Marika och jag i Stockholm. Målet var att hitta tärnkläder samt att ha riktigt roligt!
Vi lyckades med båda delarna

Jag och syrran tog tåget kl 06,03 till Stockholm ... Det började lite kaos aktigt med att porten till garaget var låst och varken jag el JOnas har ju använt nyckeln till detta. Var var denna ?? Hittade den dock rätt snart och då var jag iväg ... tur att man var ute i god tid..

Väl framme skulle vi in i garaget där jag jobbar ... just denna dag hade mitt kort slutat funka ... ok bara att bita i det sura äpplet och hosta fram 300 kr till parkeringsavgift..

Sagt och gjort så satt vi iallafall på tåget ...

'

Väl framme i Stockholm mötte vi upp Marika på scandic sjöfartshotellet ... vi tog oss dit med tunnelbana och hittade helt själva =)... Lite stolta !!

Sen var vi ute på stan och gick i affärer. Hittade rätt snart klänningarna de ska ha, men de visar jag inte här!




Här tog vi en paus i gamla stan innan vi skulle hem och göra oss i ordning..

Sen gjorde vi oss i ordning på hotellrummet! Vi hade haft tur och blev bjudna på middag hos underbara Johan och Josef! Johan sa att det var nått enklare men gud så gott det var ... där var två veckors shakediet åt skogen =)




Sen gick vi på Berns



Marika, jag, Viktoria och Linda

Väl på Berns hade Viktorias kompis Martin satt upp oss på gästlistan på Berns... behövde varken köa eller betala =)



Johan, Viktoria och Martin ( Miss Inga)

En super helg !!!

Måste vi göra om snart igen !!

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

gud va nice, lite bilder!!! vi hade så kul, middagen hos Johan va super god!!! jamjam;-)

2010-04-19 @ 20:04:47
Postat av: Linda

Ni ser ut att ha haft skit kul :)

2010-04-20 @ 21:47:11
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Karro

Det hade vi verkligen !!

2010-04-20 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0