aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

Jag är så sugen på godis så jag tror jag dör !!! Skulle sälja min själ för en påsa sura bilar!! men som tur är affären stängd och vi har inget hemma ..

Idag följde jag med Frode på babysim. Han tycker fortfarande att det är väldigt roligt men jag tror vi ska göra ett uppehåll i själva simskolejoxet ett tag. Frode tycker det är roligast att sitta på kanten och titta. Han är ju lite försiktig den lille!

Efter detta åkte vi en sväng till syrran då Hugo fyller 10 år idag!

Världens goaste Hugo! Glömmer aldrig när han föddes. Jag var på middag hos vicke och singe två timmar innan vattnet gick. Det var på långfredagen. Sen ringde mamma mig halv sju på morgonen och sa att Viktoria fått en liten, och det var ju 6 veckor för tidigt!!! När mamma ringde var jag på efterfest, det var man alltid i Mellerud på den tiden ... oj vad gammal jag lät nu, men det är jag ju också! Snart 30 ... shit vad gammalt det låter ... lite panik där faktiskt!!

Så om jag helt plötsligt blonderar mig eller tar hål i tungen så kan ni ju pricka av 30 årskrisen för mig!=)

Imorgon ska jag ha tjejmiddag här. Jonas ska på aw så det blir jag och Frode som tar hand om detta event.. Har hittat en go meny på nätet som jag tänkt göra, blir lite spännande för jag har aldrig gjort nått av det förut!

Nä ska ner och se lite på tvn och sen sova!

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

Kram på dig!!!

2010-04-23 @ 08:42:52
Postat av: LOUISE

Hej!

va säger du om att lägga till varandra på blogglovin? och ge varandras bloggar en chans, hade vart kul?:)



hoppas mitt liv likar ditt när jag blir äldre:)

2010-04-23 @ 12:17:19
URL: http://louisebergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig!! Tänkte på dig efter vi sågs idag, kändes som vi knappt hann prata men vi får ses snart igen... Hade glömt att ni flyttat till hus så när du skrev ner och titta på tv fick jag tänka till, såg framför mig att ni skaffat tv-rum i källaren där ni bodde tidigare innan jag kopplade det till nedervåningen på huset. Fick mig ett gott skratt i alla fall!! Kram på dig vännen så hörs vi!!

2010-04-23 @ 21:33:00
Postat av: Elin

postat av mig...

2010-04-23 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0