Oasis ... kanske inte min grej

Igår var då den här Oasis konserten. Nja säger jag ... Det lät som dom spelade samma låt i 1,5 h ... framför mig satt en liten dum blondin som varje gång man råkade röra sig lite kollade argt bakåt ... På slutet satt jag nästan och sparkade lite bara för att jag inte hade nått att göra.

I natt hade jag en sån där jobbig natt igen. Sov 0,5 h på hela natten. Kl 5 gav jag upp och åkte till jobbet. Det gjorde att jag vid halv åtta på morgonen var så trött att jag höll på att svimma.

Vid halv nio fick jag massage. Det är en jätteduktig tjej som masserar, dock brukar hennes problem vara att hon pratar hela tiden. Jag sa faktiskt till när jag kom in idag att jag bara sovit en halvtimma så då höll hon faktiskt tyst.

Gick från jobbet kl halv fem idag, så det var faktiskt skönt.

Vi har funderat på att göra om köket, så jag satte mig och började pula med ikeas hemsida. Det var dock så många val man var tvung

Kommentarer
Postat av: Mojkan

Hej gumman,

Nu är kl 22:49 och vi har efter lite klassiska SJ förseningar kommit hem! Det har snöat ca 1,5 dm sedan vi åkte så Peter har hunnit skotta...



Tack för en underbart trevlig helg!

Kram Marika

2009-01-26 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0