nu är det natti natti

Nu är man då mitt uppe i högsäsongen ... När jag kollade i min kalender nu så såg jag att jag är bokad ute hos klient hela nästa vecka utom fredag, hela veckan därefter och veckan efter det är jag inne tisdagen ... Det innebär att jag kan räkna med att få göra uppföljning på kvällar och helger ..

Det är faktiskt lite roligt hur hemskt det än låter när det är igång =) Det blir lite av en tävling! Även fast jag måste tänka på att jag inte orkar som vanligt..

I dag var jag hos en klient , kom in till kontoret halv sju, sen åkte jag raka vägen till magplasket ... Det var så skönt idag med. Fast avslappningsövningen var lite för lång ... jag tappade koncentrationen. Vi skulle bara ligga och flyta i en lång rad i 20 min... jag började tänka på vad roligt det måste sett ut, med alla magar guppande, så då fick jag nästan en kallsup.

Nej nu ska jag sova för i morgon skall vi vara på mvc kl 8,15 på föräldragruppen, det var jättetrevligt och lärorikt sist .. Dock har jag och Jonas fuskat med hemläxan till i morgon, så vi får väl mörka .... men vi är rätt bra på att låtsas att vi kan saker som vi inte kan =)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0