oj vad tiden går fort

Veckorna bara flyger iväg känns det som. Har väldigt mkt att göra på jobbet just nu och då går ju tiden väldigt fort!

På torsdag kväll/natt kommer Marika och Peter och stannar tills måndag, på lördag kommer Mange och Carola och jag tror att dom stannar tills måndag dom också. Ska bli jätteskoj!

Jag har fått en ny liten vana att jag är vaken mellan 3-5 ungefär varje natt ... Jättemkt bra på tv vid den tiden, INTE!!
Igår var jag så där övertrött när jag kom hem från jobbet, så jag tänkte överraska jonte med att ha skruvat ihop skötbordet ... Det var mkt jobbigare än vad det såg ut. Men jag fick ihop det!
Jonas fick dock fixa till lite missar jag gjort! Men i det stora hela gjorde jag det själv faktiskt (lätt nöjd med mig själv).

Nu idag har vi varit hos BM. Det såg bra ut med sockervärdena och idag lät hjärtljuden bra. Bebisen har fixerat sig med huvudet nedåt nu! Och hon sa att det är när jag känner att jag håller på att sprängas, det är sammandragningar el förvärkar. Man får max ha 10 sådana per dag, annars måste man undersökas. Det är dock väldigt svårt att veta hur många man har tycker jag.

Nu ska jag sätta mig och jobba hemifrån i några timmar. Hörs och ses


Kommentarer
Postat av: syter viktoria

undra om jag oxå har förvärkar... känns som min mage oxå ska sprängas.......



gött att allt va bra idag då!!

kram

2009-01-20 @ 19:53:48
Postat av: sandra

Tänk att det snart är dags! Vad häftigt! Vad avis jag blir på Marika o Peter som får träffa er! Själv ska jag upp till S-vall nu på torsdag o vara där i nästan 2 veckor.

Vad sköt att höra allt allt såg bra ut med bebisen!

Kram

2009-01-21 @ 10:26:23
Postat av: Anonym

Jag tror ja oxå har förvärkar, kanske en släktgrej!!!

2009-01-22 @ 19:28:08
Postat av: Anonym

Jag tror ja oxå har förvärkar, kanske en släktgrej!!!

2009-01-22 @ 19:28:22
Postat av: Anonym

//Daniel

2009-01-22 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0