julgransplundring

Idag har vi varit på julgransplundring med mitt jobb. Det var riktigt mysigt. Vi hade med oss Cornelia och Hugo.
Algot och Vilgott var där och uppträdde, Cornelia tyckte det var jättebra och Hugo tyckte det var ok. Sen fick de fiska i fiskdamm och så kom jultomten med godis.

Nu på kvällen skall vi inte göra nått speciellt. Jonas är nere på ica fokus och handlar mat, sen har vi hyrt filmen bankjob.

Förresten gjorde Viktoria ett sockerprov på mig idag och det visade 4,7. Jag håller tummarna för att det höga värdet berodde på flingorna och mjölken. Jag fick låna en sån dosa så jag ska kolla i morgon igen tänkte jag.

Nu har brorsan åkt till Chamonix ... skulle också vilja åka skidor ... blir helt sjuk när jag tänker på det. Man kanske kan åka upp en sväng i början av april till Trysil ... Eller ja vi får väl se, nog dumt att boka nått. Har väl antagligen fullt upp kanske.

Jag tror jag ska lägga mig på sängen och se en tvfilm nu (vila).

Ha en skön lördag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0