Kupolen och gran

Vaknade vid halv nio i morse! Skönt. Frode sov som en kung i natt, vaknade bara till vid fyra, kom över till oss och sov till halv nio! Det bästa av allt .... Jonas gick upp med honom så jag sov till 10! Fattar ni vad skönt det var ???

Sen blev det lite bråttom och kl 11 var vi på kupolen ... Jonas hade lite julklappar kvar att inhandla (läs alla) och jag ville mest gå runt och kika .. vi var inte ensamma om jag säger så! Alla som varit på kupolen vet att det är typ världens största parkering ... vi fick stå längst bak på denna parkeringen. Det var verkligen folk överallt!!!

Jag köpte nya tossor till Frode och ett par goa tumvantar som klarar väta.

Nu på kvällen har vi klätt granen, jag och Jonas har rullat köttbullar. Nu sitter jag och läser en Läckberg bok och Jonas gör Jansson.

God Jul på er alla! I morgon smäller det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0