ett tag sen

Nu var det några dagar sen jag uppdaterade! Har varit så fullt upp så att jag har faktiskt inte hunnit. I fredags var jag ju hos tant doktorn, visade sig att jag hade bihåleinflammation så det var bara till å ner för att inhandla kovepenin och nått mer .. Börjar så sakteligen släppa nu.. SKÖNT!

På lördag tog vi svarta pärlan och åkte mot civilisationen ( Mellerud). Pappa bjöd på julbord på Dalslands Gästgifveri i Ånimskog (bort från civilisationen igen). Det var kanongott. På väg upp till Mellerud så stannade vi på Överby och köpte bilstol till Frode. Så nu har han en riktig stol och han trivs kanon i den! Det var en julklapp från min mamma och pappa till Frode. Hur bra som helst!

I morse försökte jag förgäves hitta en ersättare till mig i beachvolleyn men fick ej tag i någon. Så jag hoppade träningen men spelade matchen. Det gick över förväntan men ändå inget vidare. Blev oavgjort.

När jag kom hem hade Jonas gjort en gör go kycklinggryta cajunstyle .. Den hade fått stå och puttra ungefär 1 h längre än vad den skulle men det gjorde bara att den blev ännu godare. Är en kanonrätt att ha med sig till fjällen!

Nej nu väntar söndagsmys, det tredje ljuset är tänt och Per Moberg är på tv.

Ha en go vecka ....... i morgon ska jag förresten åka och julhandla på allum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0