utrensning, utflyttning och lasagne

Idag har jag rensat ur garderoben. Jag har varit oerhört hård mot mig själv. Tre "bort" högar har det blivit.

1. Mammakläder - de skall upp på vinden om Frode någon gång skulle få ett syskon
2. Bortskänkes till Erikshjälpen
3. En hög som Linda får gå igenom och se om det är något som passar henne ... (dvs för litet för mig)

Nr 2 högen blev helt enormt stor!! Här kommer ett kort på den



Tre lådor hög!

Utflyttning som det står överst är egentligen att vi har flyttat Frodes säng till andra änden av rummet. Så han har sin egen lilla hörna nu. Det känns nästan som han har flyttat hemifrån =/



Anledningen till flytten är att vi var tvungna att sätta upp sidorna då Frode snurrar i sängen. Helt plötsligt låg han med huvudet i min säng och i och med att sängarna inte satt ihop vågade vi inte ha dem så. Sen ytterligare en anledning är att när vi var i Spanien så sov han i eget rum. Helt plötsligt började han sova hela natten igen...



Så här snurrar han


Nu håller Jonas på att laga lasagne, det blir en extra lyxig sådan då vi har kantareller i den istället för champinjoner ... Får fira Jonas sista kväll av sju veckors semestern! I morgon återgår livet till vardagen igen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vad kläder :) Roligt att jag ska få prova några!! Nu är vi i Mellerud, ska äta våfflor snart :)

2009-08-16 @ 20:23:03
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0