ute och gått

Nu på eftermiddagen har jag och Frode gått vår runda, sen har vi lekt på golvet. Frode lyckads åla 10 cm i allafall! Bra gjort.,

På fredag åker jag till Mora med mitt jobb. Jag ska vara borta hela helgen. Det ska bli SÅÅÅ roligt men oj vad det känns konstigt att vara borta från Frode. Vi åker kl 10.37 från Gbg central och är framma i Mora kl 17.17. Då ska vi direkt iväg och göra nått slags vasalopp så man skulle ha med sig bekväma kläder och framförallt bekväma skor. Sen på kvällen är det fest med mingel mat. Om det följer traditionen så är det pyttipanna =)

På lördagen sen ska jag lära mig att dansa folkdans och sen på kvällen är det först uppträdande på Dalhalla och sen fest i närheten. Jättesvårt att välja ut vad man ska ha med sig i och med att det är så många ute aktiviteter.... Vi får se vad det blir för nån stass ... skulle ju egentligen behöva ha med mig syrran i packningen så jag kan få hjälp med håret =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag åker gääärnnnaaa med!!!!!!

2009-08-25 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0