Så skönt

Natten som gick var den bästa på MYCKET länge! Frode sov från kl 21 - 06,15!! Jag var en duktig flicka och gick och la mig kl 22 så även jag är utsövd. hade nästan glömt bort hur det kändes!!

Ikväll skulle egentligen grannarna kommit hit och grillat men då vädret är S.K.I.T!! så bestämde vi oss för att ta det i morgon istället. Enligt weatherproo på Jonas i phone så ska det bli sol i morgon och på söndag. Vi får hålla tummarna!!

I och med skit vädret i kombination med min hals så hoppade jag över promenaden även idag. Pratade med mamma förut och hon tipsade om att de hade snygga regnrockar på Lindex. har även ett paket att hämta där så vem vet om jag kanske trippar dit sen.

Jonas, pappa och Daniel var ute igår och fiskade makrill. De hade bokat en fisketur som utgick från Tjörn. Jonas kom hem med 5 el 6 stora makrillar. Han hade faktiskt lyckats dra upp den största för året ... över 1,5 kg så han hamnade på kort på fiskeftg:ets hemsida. Det gjorde även Daniel som drog upp en över kilot. Pappa hade lyckats få en torsk så jag kan tänka mig att alla var nöjda. Jonas kom hem vid 23 och hade då även med sig 3/4 dels hink med kantareller som pappa hade plockat.

Jonas hade fixat allt ihop när jag vaknade imorse. DUKTIGT!! Får hoppas sopgubbarna kommer snart då det ligger fiskrens i soptunnan där nere. Dock i trippelplastpåse men ändå!

Ikväll blir det således makrill till middag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att du fått sova :) Jag har en skit snygg rengrock från Lindex, dom finns i svart och rosa! Ligger bild på min blogg, kategori shopping! Perfekt att ha med överallt! Kram!

2009-08-21 @ 14:24:30
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: karo

2009-08-21 @ 15:49:11
Postat av: Anonym

jag köpte en sån idag !! Samma färg faktiskt som du har. men vi umgås ju inte så ofta när det regnar =)

2009-08-21 @ 15:50:20
Postat av: Linda

Haha det spelar ju ingen roll att man har samma ändå!! :) Kul att du också köpt en!

2009-08-21 @ 16:48:51
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0