Riktig "bad" dag

För att ta till lite göteborgs humor så började den här dagen riktigt "bad" ... Frode sov dåligt under natten (således jag också) och sen vaknade han super pigg kl 6!! I och med att jag har haft lite ont i halsen ville jag inte ut och gå så vi var hemma. Jag lyckades somna honom igen vid 9 och då sov vi båda två sen en timma. Det var riktigt välbehövligt.

Men nu till det riktiga badet! Vi har varit första gången på babysim idag! Det var såååå mysigt. Frode fullkomligt älskade det! Han plaskade som bara den, sen var han helt slut. Efter detta åkte vi ner till Hovåsbadet. Det har ju varit sånt kanon väder idag så man måste ju passa på dom här sista gångerna innan hösten.

Efter besöket på hovåsbadet åkte vi förbi syrran där vi fick kaffe. Gött. Dom har köpt en moccamasterbryggare och det blir sånt gott kaffe!

Angående huset i Näset där vi var på visning så var det inget vidare. Det kändes som man fick betala dyrt för deras halvtaskiga renovering och smak. Tror att vi har strykt Näset på vår lista. Nu väntar en visning på söndag. Är det bra går vi förmodligen även på måndags visningen och sen är ytterligare en visning på tisdag ... fullt upp nu!

Kolla in Frodebloggen för ett gör gulligt kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0