panik, roligt, ångest och superskoj

Så går mina tankar och känslor just nu!

I morgon 11,37 går tåget till Mora för årets TUR. Detta är ju som sagt en stor konferens som mitt jobb anordnar varje år på olika platser i Sverige.

Jag har ren panik av att åka ifrån Frode, tänk om han inte kommer ihåg mig när jag kommer hem ... eller jo det gör han nog för det har han ju gjort med Jonas när han varit borta

Det känns superskoj att åka iväg med arbetskamraterna för dom är så himla schyssta och roliga. Känns även roligt att få va Karolina en helg och bara ta hand om mig själv..

Ångest känner jag igen för att lämna Frode ... han är ju så go!!! I kväll somnade han i min famn för engångs skull utan ett sammanbrott. Jag klappade honom mjukt på huvudet och kinden tills han somnade. Fick ren och skär ångest för att jag inte ska lägga honom i morgon

Superskoj känns det för att imorgon kväll så kommer det vara party på hög nivå!!

Som sagt känslorna skiftar från sekund till sekund .. men åka det ska jag och det är nog bara nyttigt för oss alla tre ...

Jag kommer nog inte ha tid att skriva nått men annars skriver jag på söndag!!

Ha en härlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0