mammut

Ikväll har vi sett på en film som heter Mammut av Lukas Modysson. Jag känner mig så ledsen nu efteråt. Den visar hur vi människor är och det är ingen smickrande bild. Jag tror att nu när man har barn som man älskar över allt annat så grips man ännu mer av när barn far illa. Man grips över den själviskhet som finns i samhället. Man vill liksom bara släppa allt och endast bry sig om det som räknas.

Igår såg jag en annan film som hette Marley och jag. Det var mer en måbra film även om jag grät som bara den. Nu mår jag fysiskt illa men inte en tår har kommit. USCH!

Jag rekommenderar alla som vill ha sig en REJÄL tankeställare att se denna film (MAMMUT). Dock räkna med att ni mår lite halvdåligt efter. Dock blir man väldigt tacksam för hur man har det själv.

I övrigt idag har vi varit på babysimintroduktion. Det verkar jättebra. Nu kommer det hålla på varje torsdag kl 14. Sen kom Helena, Linn och Tilde vid fem. Tilde hade blivir så stor och söt. Helena visade bilder från sitt äventyr i Sydamerika.

Nej nu ska jag försöka sova, vi får väl se om det blir några mardrömmar inatt. Chansen känns rätt stor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0