kvällen som gått.

Nu har jag kommit hem från Viktoria. Singe och Cornelia kom hit vid 17 tiden och då tog jag, Cornelia och Frode deras bil och åkte hem till Viktoria. Vi beställde kebabrulle från Gatsby och sen såg vi på Mio min Mio med barnen och sen på En shopoholics bekännelse. Skitbra!!

Vi tog bussen hem och det är väldigt smidigt. In till Linne tar det ju 15 -20 min !! Jag och Jonas räknar ju allt från korsvägen men själva stan är ju faktiskt lite mer mitt i =). Det känns skönt att det är så smidigt i och med att vi vill västerut!

Jag fick ett sms nyss från Jonas och dom är på Thats Amore. Det är ju vänner till Viktoria och Singe som äger det stället. Jag frågade om dom fick nån mat men de drack öl fick jag tillbaks!

Nu ska jag ta en kaffe och titta lite på tv. Är inte ett dugg trött men blev nåsså sugen på att gå ut när jag åkte spårvagn med alla partyklädda och glada människor!! Men jag får göra det nån annan gång. Jag är ju hemma med världens BÄSTA kille!!

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

asså Thats amore.... det är där de "hänger" ... :-))

hahaha!

Filmen va super duper, kram

2009-08-14 @ 23:34:17
Postat av: Linda

Den filmen måste jag med se :) Vi åker förbi er på måndag kväll, är ni hemma då?!?! Kram kram!

2009-08-15 @ 22:35:04
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0