kräftor

Dagen började lugnt med att vi sov till ungefär kl 10!! Gött tänkte vi.  Detta har dock gjort att hela dagen blivit kaos! Det har rört till Frodes sovtider så att kvällen som nu varit har vart en av de jobbigaste på länge! Frode har bara vägrat sova, han har gnällt konstant... Den lille gode verkar ha lite ont i magen men han kackar ju så det kan ju inte va det. Tror jag ska köpa de där dropparna miniform i morgon och testa om det kan hjälpa.

I övrigt har vi haft en väldigt härlig dag. Det har varit mulet men varmt. Vi åt lunch med Ellinore, Fredrik och Ebbe i Romme. Sen åkte vi till kupolen där vi köpte en massa kläder till Frode. Han har ju typ växt ur allt så när jag rensade ur hans garderob i måndags så blev det ju nästan inget kvar. Men nu har vi fyllt på med en massa snyggt!

Nu på kvällen har vi ätit riktiga svenska kräftor och västerbottenpaj med kantareller. Hur gott som helst. Det där med att hålla igen gick itne idag heller ... ja ja så kan det gå!

I morgon ska Jocke och Jonas ut och fiska. Dom ska gå upp kl 7. Om Frode är uppe då så ska jag ta mig i kragen och gå ut och gå med honom. Det är dags att få in lite rutiner igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0