Home alone

Nu är jag och Frode ensamma igen, Jonas är på jobbet.
Vi föll snabbt in i gamla invanda mönster och gick ut och gick kl 10. Frode sov nästan hela rundan och det är ju inte så konstigt eftersom han är van att få ligga och sova till kl 9,30 men idag gick vi upp kl 8.

Nu har Frode legat och övat sig på att åla sig ... än så länge snurrar han mest runt =). Det gjorde honom dock så trött och vi är ju nu inne på hans andra sovning för dagen. Idag ville han dock inte somna men i och med att han var trött så botta han ur rejält. Jag tror att han gallskrek i minst en halvtimma. Kändes som två dagar !! Vilken lungkapacitet lillkillen har, känner nästan att det tjuter i öronen nu.

Jag har bokat in oss på två visningar nu. En i Näset och en i Skintebo. Den första är på onsdag. Det huset är eg finare men jag gillar skintebo bättre. Kollektivtrafiken funkar ungefär lika från båda så det spelar ingen större roll men det kändes lite själva området kändes lite mer pensionärsvarning ... Det som är så härligt i Skintebo är att det skett en generationsväxling därute så de flesta som bor där är i åldern 30-40 år och nästan alla har barn.



Så här fin blev min garderob efter det att jag rensat ur 3 !! säckar med kläder. Undrar hur länge jag kan hålla den så fin ... jag ger det en vecka!

Kolla Frodebloggen för kort på honom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är i precis samma situation. Har lyckats få ihop nästan två sopsäckar. Kläderna jag ska ha kvar hänger på galgar eller är snyggt ihopvikta, inte i småhögar på golvet. Men om en vecka så kanske.... Lycka till Karro!

2009-08-17 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0