Eftermiddag/kvällen

I eftermiddags fick jag ett sms från grannen ( Rebecca och Gustav). Hon undrade om dom kunde komma över, det gick ju jättebra och vad roligt det var att se Gustav. Jag har inte sett honom sen han var ca 2,5 mån och nu är han nästan 6 mån. Oj vad det händer mycket, man blir ju lite "hemmablind".

På tal om att hända saker idag har Frode suttit själv för första gången!!!!! Jag är så stolt!!
Det var dock inte värst stadigt och ingen längre stund men ändå! Han satt själv!!

Vid 8 tiden kom Daniel och Linda. Vi bjöd på lasagnen som blev kvar från igår. Linda gick igenom de kläder jag lagt fram och valde ut några som passade. Frode fick en gör snygg pike tröja av Linda! Gå in på Frode bloggen för att se den.



Linda och Charlie gör high five




Daniel softar i soffan!

Förresten har jag bokat resa till Stockholm nu 10-11 oktober. Det ska bli en tjejresa dit med dom från Sundsvall. Ska bli så roligt! Saknar dom så himla mycket!! Dom andra åker 9-11 men jag känner ett en natt räcker att vara borta från Frode. Men oj vad roligt det ska bli!!

Övriga kort finns på Frode bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0