Dagen som varit

började med en monsterspya över hela mig, min säng och över Frode him self. Han har ju varit lite små förkyld och antagligen hade han slem i halsen vid första amningen och det blev för mkt ... puff sa det bara och så var allt ner geggat ... go morgon!

Efter att ha konstaterat att han inte hade någon feber och att allmäntillståndet var som vanligt så gick vi ut och gick. Frode somnade gott i vagnen. Var ute i lite över en timma. Har fått gott dålig kondis under sommaren, har nästan träningsvärk i rumpan =)

Efter detta gick vi hem, lekte lite, övade på att sitta och sen kl 13 skulle vi träffa Karin. Vi möttes vid korsvägen och gick till Franks. Det fanns nog bättre fik i dag då dom reparerade huset brevid och hade nån fläkt på som dånade som bara den. Det åkte även förbi två ambulanser med blåsljus samt två piketbussar från polisen med blåljus. Det hände grejor i allafall!

'Frode är inne i en gnällperiod nu, han gnäller liksom även när han är glad ... man blir riktigt trött i huvudet av detta! Dock är han världens goaste lilla kille, han skrattar högt när man kittlar honom och egentligen är det väl bara att han vill att man hela tiden ska underhålla honom och sitta med när han leker. Han älskar att ligga i babygymet och slå på grejorna men han vill väldigt gärna att jag ska sitta brevid och säga att han är duktig... Jag har ju blivit lite bortskämd med att han har lekt bra själv. Men det är nog bara att vänja sig av med.

I morgon ska vi på visning till Näset. Spännande!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0