Borlänge

Nu är vi i Borlänge. I går när vi åkte var det jämngrått på himmlen och regnet öste ner ända till Lindesberg. Väl där var det som om någon viftat med ett trollspö. Helt plötsligt klarblå himmel och termometern i bilen visade på 24,5 i stället för 16,5! I LIKE!!

Idag är dock det gråa här. Det finns dock lite ljuspunkter på himmlen och det regnar inte. Så man kan hålla hoppet öppe i allafall!

Igår när vi kom gick vi ut och åt på S1. Det var riktigt gott. Jag åt lammytterfilé med potatiskaka och Jonas åt en oxfilé planka. Perfekt stekt kött!!

Dock på kvällen började det köra runt i magen ... Porslinsguden fick sig en påhälsning av mig, men sen mådde jag relativt bra igen. Idag är det som vanligt. Vet ej vad det var men kan ha varit att vi åt väldigt dåligt under dagen och sen smällde på en med en supermiddag. Vad vet jag ??

Idag har vi nog inga direkta planer, vill ut på stan och shoppa lite kläder åt Frode. Jag rensade ur hans garderob igår när jag packade. Det blev typ inget kvar. Han har ju vuxit ur 62 nu. Men det är ju roligt att köpa nytt! Polarn har ju fortfarande rea så man kan ju hoppas att de har mer kvar här än vad de hade i femman!

I helgen ska vi på bröllop, så denna vecka har jag egentligen bestämt mig för att leva på typ vatten och bröd för att så någorlunda ut i klänningen. Sprack i går men nya tag idag!

ha en bra dag!

(har förresten glömt USB sladden i Götet så det blir inga bilder på ett tag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0