Hemresan

Nu har vi kommit hem från Borlänge. Resan gick jättebra, men om man inte har barn så satt vi nog i vagnen från h.ll. Det grinades och skrek överallt, men som stolt mor måste jag ju meddela att Frode sov i stort sett hela tiden, och när han inte sov så åt han eller byttes på. .. Helt nöjd hela tiden! Så skönt för då vet man ju att det inte är några problem att åka med honom ... denna gången i allafall! Det roligaste var dock ändå en mamma och en dotter som var med,. Dottern var nog ca 2-3 år och skrek konstant. Så när vi var några mil innan Örebro så slutade hon äntligen, då bestämmer sig mamman för att göra en inbakad fläta på den stackars tjejen, gissa vad som händer ... Jo självklart börjar hon ju skrika igen! Jag förstår henne!!

Igår kväll var det dock en annan situation ......... Frode var helt utom sig och skrek konstant i 2 timmar, till slut fick vi gå ut och gå med honom och då lugnade han sig lite, men när vi kom in fortsatte han. Det slutade med att jag satt och sov med honom till ungefär kl 2 och sen efter blöjbyte låg han i min säng och sov

Nu när vi kommit hem så har Jonas gjort lite mat, det blev spagetti och en tomatsås med räkor och musslor. Mmmmmmmmmm! Tycker vi har en rätt bra uppdelning här ... jag gör mat åt Frode och så gör Jonas mat åt mig och han! Får se hur länge han går med på det.



Här är den gode efter dagens bad


Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Vad söt FRODE är!! ,Han har verkligen blivit stor !! på bara en vecka tycker jag. Mormors!!

2009-04-13 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0