Gravid ...

Jag är i 15 veckan .. hur känns det frågar alla, svar är vet ej !! Känns självklart jätteroligt, men samtidigt är jag livrädd ... alla tror att man skämtar men jag är på allvar livrädd !

Jag mår bra och så, det är skönt. Det har börjat synas lite nu fast jag ser fortfarande mest tjock ut om man tittar... det är så att säga ingen som vågar chansa och fråga om jag är gravid ännu =)

I helgen var det TUR spelen med jobbet ... Det är en gigantisk sammankomst som Öhrlings ordnar varje år. 2600 personer. Det var himla kul faktiskt.

Jag håller för närvarande på att steka köttbullar, har gjort egna, lite stolt.

Nej nu bränns dom nog om jag inte går tebax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0